Behandling med Body-sds tæt på København

På Osteopatisk Klinik i Hellerup lidt uden for København behandler vi smerter i ryg og nakkke, sportsskader, hovedpine, stress m.m. ved brug af Osteopati og Body-sds.
Osteopatisk klinik behandler de fleste former for smerter i kroppen f.eks Hovedpine, ryg – nakke – knæ og skulder smerter. Men i disse tider hvor der har været utrolig meget stress blandt den danske befolkning gennem årenes løb med finans-krisen som også afspejler på arbejdspladsen og i familie-livet. Mange af de smerte symptomer som ondt i nakken eller ryggen m.m stammer efter vores empiriske studier mange gange fra stressen, som vi oplever at de fleste slet ikke er klar over, da stressen langsomt trænger sig på uden man helt opdager den. Man oplever måske lidt mere ondt i ryggen , smerter i nakken , lidt forstoppelse som man efterhånden måske også har vænnet sig til.
Derfor arbejder vi på klinikken med meget stor effekt med stressen først ( årsagen) og derefter med de øvrige komplikationer.

Jeg kan på det varmeste anbefale Olivar. Han har bragt humor med ind i behandlingen, ligesom hans indlevelse og nærvær gør, at man føler sig utrolig velkommen og vigtig.

Karina Lykke Karlsson

Kombinationen af Osteopati, Body-sds og akupunktur

Vores succes i Hellerup bygger på at vi kombinere behandlingsmetoderne Osteopati, Body-sds og Akupunktur i en behandling.

På Osteopatisk Klinik i Hellerup lidt uden for København behandler vi smerter i ryg og nakkke, sportsskader, hovedpine, stress m.m. ved brug af:

• Osteopati
  • Body-sds