Behandling af mavesmerter

I Hellerup, tæt på København, ligger Osteopatisk Klink, hvor vi ved hjælp af tre forskellige behandlingsformer arbejder med behandling af mavesmerter.

På klinikken arbejder vi med en særdeles effektiv kombination af:

Er du stresset, eller har du problemer med fordøjelsen?

Mavesmerter kan eksempelvis være forsaget af stress, menstruationssmerter eller fordøjelsesproblemer. Det kan også være, at du lider af forstoppelse.

Fokus på blodgennemstrømning

En anden af de gængse årsager til mavesmerter er, at der i mange tilfælde er nedsat blodgennemstrømning til lænderegionen, hvor nerverne til underlivet befinder sig. Hvis du vil slippe af med smerterne, er det derfor vigtigt at fremme blodgennemstrømningen til området omkring lænden.

Osteopatisk behandling

Foruden mavesmerter tager vi os af f.eks. hovedpine, rygsmerter, diskusprolaps, sportsskader og skuldersmerter m.m.

Læs mere om osteopatisk behandling her

Kontakt Osteopatisk Klinik for mere information om, hvordan vi kan hjælpe dig af med dine mavesmerter:
Ring på tlf. 39 40 10 40 for en uforpligtende samtale om behandling af mavesmerter.

Find klinikken

Der afgår tog til Bernstorffsvej station og Hellerup station fra bl.a. Nørreport i centrum af København. Stationerne ligger i 10-15 minutters gåafstand til klinikken. Bus 185 afgår også fra det centrale København og den holder foran klinikken, hvor der også er gratis parkering.